Voorbereidingen - Reisverslag uit Emst, Nederland van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Emst, Nederland van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg rianne

27 Januari 2014 | Nederland, Emst

Jaja, nog 8 dagen en dan is het zover!
Het aftellen is al maanden geleden begonnen maar de tijd is gevlogen!
Alle laatste voorbereidingen worden getroffen; de toetsen worden gemaakt, de laatste opdrachten ingeleverd en ondertussen wordt de koffer voller en voller...
Overal waar ik kom kijk ik nog maar eens goed om me heen want ja, 5 maanden is toch best lang realiseer ik me nu.

Dinsdag 4 Februari om 19:30 `s avonds vertrekken we vanaf Schiphol.
We komen om 19:45 aan in Londen. Daar vertrekken we om 20:45 naar Johannesburg, waar we om 09:40 aankomen. Om 11:10 vliegen we door naar Port Elizabeth, waar we om 12:50 aankomen.

6 Februari is onze eerste stagedag. We lopen stage in Port Elizabeth, niet ver van onze woning. We werken bij twee doelgroepen: straatkinderen en daklozen.

Ik ben benieuwd wat ons te wachten staat!

Liefs Rianne

  • 27 Januari 2014 - 19:11

    Nathalie:

    Jaa, tijd gaat hard! Voorbereidingen zijn ook erg leuk ;-)

  • 28 Januari 2014 - 18:51

    Renate:

    We zullen je missen die 5 maanden, maar geniet er lekker van. liefs

  • 02 Oktober 2014 - 15:20

    Gert Vierhout:

    Hoi Rianne
    T kwam zo bij me op dat je eens op reis was geweest
    Denk laat eens kijken wat ze daar gedaan heeft
    Nou heb je verslagen gelezen
    Je heb heel wat beleefd hoor en meegemaakt
    Erg leuk en mooi voor herinneringen voor later
    Weet niet of je hier nog kijkt
    Maar zie wel een reactie
    Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rianne

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1213
Totaal aantal bezoekers 25356

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 04 Oktober 2017

Wereldreis 2017-2018

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Zuid-Afrika, van Port Elizabeth tot Hoedspruit

Landen bezocht: