Follow your heart - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu Follow your heart - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu

Follow your heart

Blijf op de hoogte en volg rianne

20 Oktober 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hee allemaal,

Daar ben ik weer; terug van weggeweest of beter gezegd, weer weg van terug geweest.
Vandaag is de dag dat ik weer het vliegtuig in stap en dit keer naar de andere kant van de wereld, namelijk Nieuw-Zeeland vlieg.

In de afgelopen paar maanden heb ik vaak de vraag gekregen waarom ik dit zou gaan doen.
Na een super mooie periode in Zuid-Afrika is het reizen mij blijven trekken. Een wereldreis stond eigenlijk altijd al op mijn bucket-list. In de afgelopen periode is heel wat gebeurd en dat heeft mij doen besluiten om mijn baan op te zeggen en een jaar op wereldreis te gaan.

De afgelopen dagen zijn vooral dagen van afscheid geweest. Afscheid van mijn lieve familie(`s), vrienden, buren, collega`s en verschillende woonplaatsen. Hoe gek het misschien ook klinkt van een huis waar je praktisch niets hebt maar zelfs Hellendoorn is voor mij een beetje als 'thuis' gaan voelen.
Het ene afscheid nog lastiger dan het andere.. Een zinnetje wat dan bij mij blijft steken is: "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard."

Goed, even wat luchtigs :). Op het moment dat ik dit schrijf zit ik in het vliegtuig en vlieg ik met dikke 1000 km/u weg van Nederland. Schuin tegenover mij zit een man die een heerlijke chocoladereep eet. Achter mij een stel wat gevulde koeken zit te eten. Ik voel het water mij in de mond lopen.. Mijn pepernoten zitten in mijn backpack, ergens onderin het vliegtuig.... Helaas… :P:P.

Eerlijk gezegd was ik best een beetje gespannen vanochtend voor het inchecken etc. Drie jaar geleden heb ik ook al gevlogen maar toen was Anneke er steeds bij. Nu moet ik het zelf doen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Bij de security moet je al je apparaten etc. in een bak leggen. Mijn tasjes werden nog eens extra gecontroleerd en toen het apparaat van allerlei kleuren begon te krijgen keken ze mij eens aan en vroegen toen "weet je zeker dat er verder niets bij in is gedaan?". Nee mannen, leuk geprobeerd. "Zullen we haar dan maar gelijk oppakken of zullen we het nog maar niet doen, vroeg de een aan de ander. Tja, als het dan toch moet, doe het dan maar gelijk, zei ik. Nadat ik ongeveer een kwartiertje gezellig met deze oudere heren had gekletst ben ik op weg gegaan naar de gate. Dit ging allemaal erg voorspoedig.

Terwijl ik dit aan het typen ben komt de stewardess langs met de vraag wat ik wil drinken. Daarnaast krijg je een servetje en een klein zakje wat lijkt op een klein stroopwafeltje. Helaas blijken dit noten te zijn. Nou goed, honger maakt rauwe bonen zoet. :)

Na een twaalf-uur durende vlucht ben ik dan eindelijk geland in Kuala Lumpur, Maleisië. De vlucht was lang en vermoeiend maar tegelijk ook weer leuke contacten gemaakt.

Op dit moment ben ik aan het wachten voor de security check zodat ik in het vliegtuig kan naar Auckland, Nieuw-Zeeland. Dit is een vlucht van tien uur dus ik ben telefonisch weer even "uit" de lucht.

Ik hoop jullie gauw weer wat van mij te laten horen.

Veel liefs,

Rianne

  • 20 Oktober 2017 - 13:51

    Diedrik:

    Mooi meisie..... geniet ervan! We gaan je missen!

  • 20 Oktober 2017 - 13:59

    Dianne Borkent :

    Lekker te lezen je verslag. Goeie reis.

  • 20 Oktober 2017 - 13:59

    Dianne Borkent :

    Lekker te lezen je verslag. Goeie reis.

  • 20 Oktober 2017 - 13:59

    Dianne Borkent :

    Lekker te lezen je verslag. Goeie reis.

  • 20 Oktober 2017 - 14:19

    Janneke Wichers :

    He Rianne veel plezier grappig om jou zo te volgen leuk

  • 20 Oktober 2017 - 14:28

    Marije :

    Hoi Rianne
    Super gaaf dat je je droom waar maakt. GENIET!!!!

  • 20 Oktober 2017 - 15:10

    Harma:

    Lieve Rianne, wat ga jij mooie ervaringen op doen. Wat stoer dag je in je eentje gaat. Heel veel plezier en kijk al uit naar je volgende verhaal. Liefs harma

  • 20 Oktober 2017 - 15:56

    Ineke Alderliesten:

    Leuk om van je te lezen! Ik hoop dat de reis je brengt wat je ervan verwacht. Benieuwd naar je verdere ervaringen, ik lees graag mee! Liefs van tante Ineke xxx

  • 20 Oktober 2017 - 17:03

    Dianne Van Der Schee:

    Wauw super Rianne! Het avontuur is begonnen! Heerlijk om je verhaal te lezen :-) Ik hoop dat je veilig bent geland als je dit leest ;-)

  • 20 Oktober 2017 - 17:37

    Gerard Zonnebelt:

    leuk om jou te volgen op deze manier.
    ik wens je een goede reis en veel gezondheid en pas goed
    op jezelf

  • 20 Oktober 2017 - 18:51

    Grietje:

    Wat leuk om jou op deze manier te volgen.
    Maak er een onvergetelijke reis van Rianne en pas goed op jezelf

  • 20 Oktober 2017 - 19:27

    ErJan Bluemink:

    Rianne wat leuk geschreven!
    Goede reis verder! We blijven je zeker volgen!

  • 20 Oktober 2017 - 20:54

    Jeannet:

    Rianne heel veel plezier met je reis en vooral genieten van alles wat je tegenkomt liefs jeannet

  • 20 Oktober 2017 - 21:57

    Ymke:

    Rianne, heel veel plezier en een goede reis gewenst! Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen!

  • 20 Oktober 2017 - 22:28

    Rina Voortman:

    Superleuk Rianne, wat je doet en hoe je het schrijft, heel veel plezier. Ik blijf je volgen.

  • 21 Oktober 2017 - 00:25

    Adrianne:

    Ha, leuk je te volgen :)! Gezellig in blogland erbij :P... Geniet ervan en goede reis!
    Liefs

  • 21 Oktober 2017 - 08:53

    Nettie Quist-van Hartskamp:

    Hoi Rianne, wat leuk dat je een werelsreis maakt. Ik moet dan weer aan mn eigen kinders denken..die trouwens in febr weer gaan. Heel veel succes en plezier, ik vind het enorm dapper dat je alleen gaat. (Maar heb te doen met jou ouders). Ik weet nog hoe ik me toen voelde en ze waren met zn 2en. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rianne

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 637
Totaal aantal bezoekers 25350

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 04 Oktober 2017

Wereldreis 2017-2018

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Zuid-Afrika, van Port Elizabeth tot Hoedspruit

Landen bezocht: