Seaview Lion Park - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu Seaview Lion Park - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu

Seaview Lion Park

Blijf op de hoogte en volg rianne

01 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

01-03-2014

Acht uur. De zon schijnt en ik ben wakker. Gauw ga ik buiten liggen want ik wil nog een beetje bij bruinen. Die witte kleur wil op de een of andere manier nog niet erg van me af. Rond kwart over negen gaan we op weg naar Seaview, een leeuwenpark. De weg er naar toe is prachtig! Blauwe zee, wit strand en mooie palmbomen komen voorbij vliegen (ohnee het is onze mooie Opel Corsa die voorbij komt vliegen). We moesten ongeveer anderhalf uur rijden om bij Seaview te komen en we hebben het dit keer in één keer goed gedaan. Aangekomen bij Seaview Park moesten we R110 betalen. Dit is ongeveer €7,-. Toch wilde ik wel eens proberen om iets af te dingen dus zodoende mochten we voor minder het park ingaan. Al snel komen we zebra`s, Phoenix en giraffes tegen. Ook de natuur was erg mooi. Verschillende soorten bomen en struiken langs het paadje. Ook zagen we leeuwen en tijgers. We hebben zelfs twee tijgers en een leeuw geaaid. Dit was echt heel leuk! Op de terugweg zagen we nog een aantal springbokken en toen zijn we naar huis gegaan. Hier hebben we nog even lekker in de zon gelegen. Vanavond gaan we uiteten als afscheid van Ricardo. Hij vertrekt weer naar Nederland. Het was weer een heerlijke dag vandaag en we hebben er weer behoorlijk wat foto`s bij!

Tot de volgende keer!

Liefs

• 03 Maart 2014 - 13:12

WAT een verhaal!

• 04 Maart 2014 - 13:32

Rianne:

Nou hé:) vooral die uitgestorven Phoenix doen het hem:)
    T moest eigenlijk gnoes zijn haha