Home is wherever you park it <3 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu Home is wherever you park it <3 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu

Home is wherever you park it <3

Blijf op de hoogte en volg rianne

25 Oktober 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanmorgen hadden Ruda en ik afgesproken op tijd te vertrekken. Dit omdat de auto die ik gisteren heb gekocht, op een plek geparkeerd stond waar je tot 08:00 gratis mocht vertrekken. Na het uitchecken vertrekken we met de auto richting Bay of Islands. Ruda wilde graag langs haar oud-oom en nadat we hier een tijd gekletst hebben zijn we door gereden naar Bay of Islands. De weg er naartoe was prachtig! Overal hellingen, groene landschappen, veel verschillende bomen, mooie uitzichten op zee et cetera. Ruda en ik hebben uren gekletst en nadat we eindelijk een prachtig plekje hadden bemachtigd in Paihia bij een waterval, ben ik helemaal leeg. We reserveren ons plekje voor de auto en rijden even terug om wat boodschappen te doen. Hierna eten we een broodje en maken we onze 'slaapkamer' in orde. We organiseren onze troep een beetje, gooien de achterbank plat en verspreiden de kleden zodat we hopelijk vannacht heerlijk in onze auto kunnen slapen. Terwijl we dit allemaal doen genieten we van ons prachtige uitzicht. Een meer met bomen op steenachtige plekken en een prachtige waterval. We doen we iets voor onszelf in het zonnetje. Ik schrijf mijn reisverslag terwijl moedereend zich met haar kroost om de auto scharrelt om wat eten te schooieren. We gaan straks eten koken, genieten van deze mooie avond en even heerlijk uitrusten. Vannacht hopen op een prachtige sterrenhemel!

Liefs Rianne

Ps. Heerlijk om jullie reacties te lezen! Erg leuk!<3