'Daar gaan we dan' - Reisverslag uit Emst, Nederland van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu 'Daar gaan we dan' - Reisverslag uit Emst, Nederland van rianne Bluemink - WaarBenJij.nu

'Daar gaan we dan'

Blijf op de hoogte en volg rianne

04 Februari 2014 | Nederland, Emst

Dinsdag 4 Februari, de dag waar we al maanden voor aan het werk zijn!
Alle voorbereidingen zijn nu klaar! We hebben gisteren in Den Haag ons visum opgehaald. (Tja, dat was precies op tijd:) )
Ook mijn rijbewijs kon ik gisteren nog even ophalen.

Zondag hebben we een gezellige dag gehad met ons gezin. Het is met alles nu echt aftellen! Maandagmiddag nog wat laatste bezoekjes gebracht en dan is het alweer dinsdag.

Vanmorgen werd ik verrast met een enorm ontbijt van mijn lieve collega`s. Harry en Netty van Hunen, Renate en Jeannet heel erg bedankt!!

Het is nu 14:00, over een half uurtje gaan we naar Schiphol.

Zodra ik aankom horen jullie weer van me!

Liefs

Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rianne

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 25399

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 04 Oktober 2017

Wereldreis 2017-2018

04 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Zuid-Afrika, van Port Elizabeth tot Hoedspruit

Landen bezocht: